søndag 27. juni 2010

Bryllupskort #3



Nok et bryllupskort med Magnolias 'Loving Couple' stempel.
Jeg har fått noen nye stempler i posten nå, så nå skal jeg variere motivet på bryllupskortene mine ;)
Kortet er en scraplift av et nydelig kort av Camilla Bakke.


Stempeltrykket er malt med Distress Ink, og jeg har ikke helt fått dreisen på denne teknikken enda, men jeg øver hver dag :)
Itillegg har Tilda fått Stickles Glitter Diamond på kjolen og blomstene sine.


Kartong: Bazzill
Mønsterark: Prima-Flights Of Fancy, Magnolia-Something Old Something New
Stempler: Magnolia- Loving Couple og Happiness Be Yours
Fargelegging: Distress Ink Refills
Blomster: Papirloftet
Punch: Martha Stewart- Doily Lace
Perler: KaiserCraft- Pearl og Blush
Glitter: Stickles-Diamond
Bokstaver: Making Memories Tiny Alpha og '&'-tegn fra QK Snowday
Alle kanter er svertet med Cats Eye Creamy Brown stempelpute.


1 kommentar: