onsdag 23. juni 2010

Bryllupskort i blått

Har laget enda et bryllupskort. Denne gang i blått :) Har mange bryllupskort å gi bort i sommer, og har også bestilling på et par, så det er bare å masseprodusere bryllupskort så fort jeg orker i ukene fremover!

Kartong: Bazzill med skimmerstriper
Ark: Magnolia
Stempeltrykk: Magnolia
Fargelegging: Distress Reinkere
Blomster: eBay
Perler: Kaisercraft- farger Blush og Pearl
Glitterhjerter: Melissa Frances
Tyll: kjøpt hos Papirloftet
Blonde: laceheaven.com
Punch: Martha Stewart-Royal Butterfly
I tillegg har alle kanter blitt svertet med Cats Eye Creamy Brown stempelpute, og det blå mønsterarket har fått litt hvit maling rundt kantene også, MM Spotlight Scrapbook Maling.

Det synes ikke så veldig godt, men bak glitterhjertet og tekststempelet er det tyll som jeg har festet halvperler i for å få frem en effekt av brudeslør.

Når jeg har bestemt meg for hvem som blir mottakere, skal jeg feste navn og bryllupsdato på hjertetinni kortet. Slik jeg har gjort i forrige bryllupskort jeg postet (to innlegg tilbake).


Neste gang skal jeg lage noen mer fargespreke bryllupskort, istedenfor så romantiske. Jeg må ha litt avveksling fra alle perlene og sommerfuglene.... hehe.
Jeg kjenner nok av de som skal gifte seg i sommer som hadde satt pris på et sprekt bryllupskort :D

2 kommentarer:

  1. Flott kort du har laget!
    Nydelig innside også!

    SvarSlett
  2. Nok et kort med mange flotte detaljer, skjønner godt at du lager kort med dette motivet for det er kjempefint ☺

    SvarSlett