tirsdag 22. juni 2010

Sommer!

I dag har jeg laget et sommerkort. Tror aldri jeg har laget et sånt kort før, for det går helst i kort man skal gi vekk ved en 'anledning'. Dette kortetskal jeg sende til min søster bare fordi jeg har lyst :)
Jeg ble inspirert av det utrolig søte stempeltrykket som jeg bare MÅTTE bruke til noe! Trykket har jeg fått i en byttering for et par år siden, og er fra High Hopes.


De oransje blomstene fikk jeg gratis sammen med noen andre blomster jeg hadde bestilt på eBay. Tror jeg må bestille flere av denne typen blomster, for de var kjempefine!
Stempeltrykket er malt med distress ink refiller. Et av de første forsøkene mine på å male med distresser, men jeg ble egentlig ganske fornøyd med akkurat denne gutten og hunden hans :)
Rutete mønsterark fra October Afternoon, blått mønsterark fra SEI.
Kartong: Bazzill (hvit) og Prism- Dark Suede Brown.
Bånd: kjøpt hos Papirloftet
Punch: Martha Stewart-Royal Butterfly og Fiskars-Threading Water Edge Punch
Bokstaver: MM Tiny Alpha og grønne Thickers
Blomster: gratis med kjøp på eBay (thai2U tror jeg selgeren heter)



2 kommentarer:

  1. Kjempeflott sommerkort med herlig stempel og flott fargelegging ☺

    SvarSlett
  2. For et koselig kort :) Herlig motiv ogt lekker fargebruk.

    SvarSlett