tirsdag 29. juni 2010

Tøft guttekort til 5-åring



Eldstejenta mi ble invitert til en bursdag på veldig kort varsel, men jeg klarte å lage et kort til bursdagsbarnet før vi måtte løpe :)
Selve kortet er en Hambly overlay. Jeg hadde tenkt å bruke overlayen som pynt, men så ombestemte jeg meg.
Stempelmotivet er Magnolia- Edwin med keps, som er fargelagt med distress refiller.

Papir: Bazzill Kraft, akvarellpapir og Hambly Overlay-svart murvegg
Stempler: Magnolia- Edwin med keps, Stempelglede-Tøff og Kul, Ha en fin bursdag
Klistremerker: Jenni Bowlin-Chalkboard Alpha, Making Memories Tiny Alpha
Punch: EK Success Binding Edge




Metallrammen er jeg usikker på hvor er fra. Det røde blekket som 'Tøff og kul' er stemplet med er Distress Ink Fired Brick. Har også svertet med Distress Ink Frayed Burlap.
Rund kantene på alle papirene har jeg brukt et lite stempel som er på plata Grunge Heart Collection fra Stempelglede.


7 kommentarer:

  1. WOW råkult kort!!! Passet kjempegodt til en 5-åring ;) Herlige farger og den overlay'en var virkelig stilig!

    SvarSlett
  2. Kæmpe flot, nu skal jeg finde ud af hvad "overlay" er og hvor det fåes. Håber din jente skal til flere drengefødselsdage. For dette fixede du lækkert,
    kh Dorte

    SvarSlett
  3. Kjempestilig og røft guttekort. Jeg sliter alltid like mye når jeg skal lage de men, jeg har jo en haug med overlays liggende og nå skal de få ben å gå på. Takk for tipset ☺

    SvarSlett
  4. Knall stilig! Flinke du e snuppa!! :)

    SvarSlett
  5. Hvor er det super lækkert - og meget drenget :o) Flot!! Og tak for den dejlige kommentar på min blog :o)

    SvarSlett
  6. Jeg forelska meg helt i dette kortet,<3 <3 <3 <3
    Digger "Tøff og kul" stemplet og kantstemplet, er i flittig bruk hos meg og. men det med clear kort var en sjukt god idee.
    Tusen takk for at du viser frem.

    Søren og hvor stilig, tøfft, nydelig ,forseggjort, pent malt og enkelt det er.... DIGGER DET!!!!!!!

    SvarSlett