lørdag 3. juli 2010

Tri Shutter-kort med Whiff of Joy


Kort til samme 17-åring som forrige innlegg :)
Dette Tri Shutter kortet hadde jeg egentlig laget for flere måneder siden, men det hadde ligget upyntet på pulten min. Da jeg fargela dette stempeltrykket, var det helt tilfeldig at fargene passet sammen med kortet.
Så da gjorde jeg det kjapt og enkelt og kombinerte to ferdiglaga ting.
Jeg limte på sommerfuglene og alle Spellbinders Labelsene i dag, og så var kortet ferdig!
Kartong: Bazzill, Prism-Dark Suede Brown
Mønsterark: Pink Paislee-Spring Fling, Basic Grey (ensfarget mørkebrunt)
Stempel: Whiff of Joy- Willow Dressing, Stempelglede- 'Gratulerer med dagen' fra plata Gratulerer.
Dies: Spellbinders Labels Ten
Punch: Martha Stewart-Royal Butterfly
Perler: Kjøpt hos Unik Hobby


Og slik ser det ut sammenbrettet :)

2 kommentarer:

  1. Kjempesøtt kort med herlige farger :)

    SvarSlett
  2. GOSH! så vakre kort du lager ♥ tror nettopp jeg forelsket meg i bloggen din :D en fryd for øyet!!!!

    SvarSlett