torsdag 9. september 2010

Bryllupshalvhjerte

Søskenbarnet mitt gifter seg på lørdag og i den anledning fikk jeg i oppdrag å lage kort som skulle være fra meg og søsknene mine.
Det var en utfordring på scrapping.no om å lage et kort i et format annet enn 6x6, så derfor laget jeg et litt uvanlig kort.
Dette er rett og slett et scallophjerte fra bazzill som jeg har brettet i to. Du kan se hele hjertet på det nederste bildet.
Materialliste:
Kartong: Bazzill Scallop Hjerte i hvitt
Mønsterpapir: MyMinds Eye
Stempler: Whiff Of Joy-Wedding Carriage, Stempelglede-'Tro, håp og kjærlighet' og 'Lykke er å elske og bli elsket' fra bryllupsplata.
Blomster: Wild Orchid Crafts og Papirloftet
Bokstaver: Maria og Øystein er skrevet med Amercian Crafts Thickers-Giggles hvit, LOVE er skrevet med minialfa som jeg troooooor er fra Adornit.
Annen pynt: Rosa Chipboardhjerter fra Heidi Swapp, brun blonde fra Kort og Godt, Ranger Liquid Pearls-Silver Pearl, og gammel bibelside med verset fra Korinterne der 'tro, håp og kjærlighet'-sitatet står.



1 kommentar:

  1. Nyyydelig, nyyydelig, snuppa! Og det såg enda bedre ut her, enn på mobilen din ;)

    SvarSlett