onsdag 1. september 2010

Mine stempler



Tenkte det kunne være greit å ha en oversikt over stemplene mine. Det ble veldig hulter til bulter da, men jeg orker ikke organisere alt nå :P
Skal oppdatere denne etterhvert som jeg finner bilder av de gamle stemplene mine som ligger lengst nede i stempeleska, og når jeg kjøper nye :)
Jeg bytter gjerne trykk med de som vil det, og denne oversikten er en pekepinn på hvilken type stempler jeg liker. Jeg fargelegger enten med Prismacolor (MCP-teknikk) eller Distress Refiller, og bruker derfor Akvarellark på 180 eller 300 gram. Så vet dere det ;)



Magnolia

MINI



MINI











































SugarNellie











Penny Black
















Papirloftet







Motivet





Hänglar och Stänglar







Bam Pop!




Art Impressions








Kreative Hender








Unik Stempeldesign







Bombshell Stamps






CC Designs





Ladybug and Friends







Lily Of The Valley














Homegrown Manga







Papirgleder





Greeting Farm









Whiff of Joy











Sarah Kay






Stampavie Dolly Mama's



Stempelglede










Norsk Stempelblad





Papirdesign

1 kommentar:

  1. Takk for at du deltar i RAK'en vår.

    MVH
    Hjertelaget v/Kristin

    SvarSlett