torsdag 17. februar 2011

Happy



Jeg blir så glad av dette bildet av babyen som holder skiltet :) Han er utrolig søt! Og han kommer fra en Crafty Secret bok med masse lignende bilder.

Jeg har sydd med sikksakk-søm på de fleste kantene istedenfor sverting.

Kanten er en kant fra et Sassafrass Lass ark som passet ypperlig med fargene på resten av kortet mitt.

Pyntebær fra Kort og Godt. Jeg liker disse bæreneveldig godt, for jeg synes ikke de er så feminine som blomster og jeg klarer bedre å bruke dem på nøytrale kort.

Jeg måtte dekke innsiden her der det var masse sømtråder ;) Og det eneste arket jeg hadde nok av var det brune Basic Grey arket.

Materialliste:
Mønsterark: Brunt-Basic Grey, turkis og prikkete-Making Memories, kant/border-Sassafrass Lass
Kartong: Bazzill Kraft
Motiv: Crafty Secrets Heartwarming Vintage Booklet
Bokstaver: Tiny Alpha Pink Ledger-Making Memories
Pynt: pyntebær- Kort og Godt

1 kommentar:

  1. Flott kort! Det bildet var nydelig, har ikke sett det før. Likte fargene godt på dette kortet!

    SvarSlett