torsdag 10. februar 2011

Posekort til gutt


Et posekort til en gutt som blir 11 år.
Posekort er skikkelig gøy å lage!
Stempelmotivet er fra Magnolia, og jeg har laget et lite banner som han kan holde med bursdagbarnets navn på.


Materialliste:
Mønsterark: BoBunny-Mamarazzi
Stempel: 'Edwin Wants A Hug'-Magnolia, Tøff og Kul-Stempelglede, Stjerner-Magnolia
Pynt: Gaffertape-7Gypsies, Grungeboardstjerner-Tim Holtz, Tickets-Tim Holtz, alfabetklistremerker fra Jenni Bowlin og Adornit, vinger fra Heidi Swapp, filmstripe-Tim Holtz, bling-Kaiserkraft.
Fargelegging: MCP-teknikk med Prismacolor-blyanter.
Ellers: har embosset 'Tøff og Kul' stempelet for å få det bedre frem, stjernene er malt med Crackle Paint og fått et lag med Glossy Accents.





5 kommentarer:

  1. Kjempe-stilig guttekort!! Her var flere tips jeg kan ta med meg. Må nemlig lage bursdagskort til en 11-åring snart jeg også:))

    SvarSlett
  2. Så utrolig mange stilige kort du lager!!
    Jeg har lagt meg til som følger her, for denne bloggen må jeg henge med i!!

    SvarSlett
  3. Så stilig, digger de papirene fra BoBunny. Dette var et stilig og lekkert og skikkelig guttete kort ;)

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig! mange flotte detaljer og rålekkre farger:)

    SvarSlett