søndag 27. februar 2011

Steampunk-inspirert guttekort


Jeg har latt meg inspirere av steampunkstilen litt, og her er resultatet av det ;)
Kortet er til to brødre som blir 11 og 13 år.


Stempelet er Whiff of Joy- Cool Oakley. Han ble litt for hvit på akvarellark, men jeg ville ikke ha masse farge på ham så jeg dusjet ham i litt Glimmermist - Walnut Gold. Syns det ble helt perfekt farge på Oakley nå, og han passer perfekt til resten av kortet :)


I steampunk er det vanlig å bruke mye metall, og klokker og tannhjul er populære. Jeg kjøpte tannhjul på eBay og klokken er fra Tim Holtz.


Inni har de to bursdagsbarna fått hver sin lomme med penger og hilsen.

Tag'en jeg har skrevet hilsen på er fra 7Gypsies.

Materialliste:
Ark: Papirdesign - Biler, svart med tekst fra Scenic Route
Stempel: Whiff of Joy - Cool Oakley
Bokstaver: Minialfa fra Adornit, Mini Chalkboard alfa fra Jenni Bowlin
Pynt: Tags fra 7Gypsies, tannhjul fra eBay, klokke fra Tim Holtz, Arrowturns fra 7Gypsies.
Ellers: Rundt allekanter har jeg svertet med litt gullmaling, stempeltrykket er dusjet med Glimmermist - Walnut Gold, og så har jeg sydd rundt kantene på bilarkene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar