torsdag 26. juni 2014

Pearls In My Hair

I dag vil jeg vise dere et kort fullstendig uten hilsen. Dette må være en av de aller første gangene jeg har laget et kort helt blottet for tekst på fremsiden.
Vanligvis lager jeg kort til en bestemt person, eller til en bestemt hendelse og da har jeg alltid med bursdagbarnets navn eller en tekst som viser at kortet er til en dåp e.l.

Men da jeg laget dette kortet hadde jeg ingen spesiell hendelse på trappene, så da ble det et blankt kort som kan gis til hvemsomhelst til nesten hvilkensomhelst anledning :D



Dette flotte stempelet er et digistempel fra A Day For Daisies, og heter Pearls In My Hear. Hun er fargelagt med Copics.



Her ser dere innsiden av kortet, med et inspirerende stempeltrykk fra Tim Holtz som jeg liker veldig godt :) Alle papirene jeg har brukt har jeg hentet fra restebunken *flink*


1 kommentar:

  1. Å så nydelig motiv og flott farget.
    Godt å få brukt reste arkene våres og dette kortet og de andre du har laget lengre nede er så fine.

    SvarSlett