onsdag 17. september 2014

Rundt kort

Denne gangen har jeg også laget et kort som ikke er tiltenkt en spesiell person eller hendelse. Men det er et koselig lite kort som kanskje passer best til en kvinnelig bursdag.

Motivet er en Saturated Canary jente, men jeg har bare brukt deler av motivet. Egentlig sitter hun på en haug med kofferter. Jeg har som vanlig fargelagt motivet med Copic Sketch Markers, og også denne gangen har jeg skapt litt liv rundt motivet ved å lage små prikker med tusjene. Jeg har brukt tre tusjer i samme nyanse, samme brunfargene jeg har fargelagt håret og genseren med.


 Det runde kortet er stanset ut med Spellbinders Lacey Circles, og stempelmotivet er stanset ut med en rund Spellbindersdies. Banneret er stanset ut med en av de små diesene fra Spellbinders Pennants.
Den lille grena med runde blader er en Magnolia Doohickey die.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar