fredag 31. oktober 2014

HAPPY HALLOWEEN

Halloween er en av favorittidene mine på året siden jeg elsker skrekkfilmer og godteri :D

Og i år har jeg laget mitt første Halloweenkort også.


Motivet er fra Saturated Canary, og er fargelagt med Copics. Fargene kommer litt dårlig frem på bildene her, det var litt mye sollys da jeg tok bildene. 



Innsiden er pyntet med et Halloweensitat jeg har printet ut selv. Diesen jeg har brukt på det hvite arket og det prikkete under, er en Spellbinders die. Spindelveven har jeg klippet fra en kantdies fra Poppy Stamps. Arket som ser ut som avispapir er et eldgammelt 7 Gypsiesark.



Flaggermusene kommer fra en dobbel Quickutz 4x4 die. Mønsterarket er fra Pink Paislee.




Gjerdediesen er en Magnolia DooHickey, mener bestemt at den heter Lovely Fence. Flaggermus fra QK, og bokstavklistremerkene er fra Tim Holtz.


Flotteste heksene fra Saturated Canary <3 br="">

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar